»Vodilo je bilo ves čas, da umetniki ohranjajo svoj umetniški izraz z malenkostnimi prilagoditvami, denimo velikostjo in tem, da na skulpturah ni ostrih robov, sicer pa so izdelki zelo podobni njihovim siceršnjim delom.«
»Kot gostujoča predavateljica v okviru predmeta na Fakulteti za družbene vede si tudi sama prizadevam, da bi se, recimo, že razne teme, ki naslavljajo problematiko oseb z invalidnostjo, uvrstile v neke kurikule fakultet in tudi, seveda, srednjih šol, zakaj pa ne. In ozaveščanju tudi v osnovnih šolah in še prej.«
»Ugotavljamo, da se veliko dela na področju dostopnosti, ampak v izvedbi ugotavljamo nepravilnosti, vse preveč je analiz, konkretnih rešitev pa ni.«
»Bomo poskušali ozaveščati tudi oziroma predvsem zdravnike medicine dela, kajti oni so ta filter, ki pravzaprav morda onemogoča zaposlovanje.«
»Začeli smo s prilagojeno razstavo Igre moje mladosti, ki pa še ni končana, saj potuje po Sloveniji, in tam, kjer gostuje, dodamo vsaj še en del, ki je prilagojen za slepe in slabovidne. Nadaljevali smo s prilagojenimi vodstvi, saj smo vsako razstavo, četudi ni prilagojena za tipanje, približali tudi slepim osebam z naborom nekih dodatnih predmetov.«
»S pripombami, ki jih imajo na predstavljeno razstavo slepi in slabovidni, je nato vsaka naslednja dopolnjena ali popravljena, da je lahko dostopna najširšemu krogu ranljivih skupin. Posebno slepi in slabovidni imamo svoje tipe in svoje vrste vida, tako da je treba biti na to posebej pozoren.«